var sjutton tog våren vägen?

Jaha, å vad hände med våren? Har just nu väldigt svårt att förstå att det är Maj månad.
Skit väder !

Som sagt, nu är det Maj och Maj är månaden då Alla fyller år känns det som. Det är så många att Jag har svårt att hålla reda på det, vänner och släkt.. och Jag såklart. Mycket viktigt att Jag fyller år den 30 Maj (så, nu glömmer ingen va?haha)
Näevars, i år ska Jag inte tjata om det. Inget vidare att fylla år, åldersnoja ju.Haha. Ja, men det är sant. Prata med en tjej när vi hade rast förra veckan.. tror hon va 20 (?) och även hon kände av det, åldersnojan. Vad beror det på? Vad är det som gör att man just nu är lite "rädd" för att bli äldre? Har det med framtiden att göra, att det  är så osäkert? Det är helt klart svårare att va ung i dag.
Nog pratat om det..

Trivs förresten kanon bra på solglimten och känner på mig att sommaren kommer bli riktigt bra. Men hoppas fortfarande på dåligt väder för er andra, ni som är lediga. Inte så snällt kanske, men va fan ;)


Oj, klockan rinner visst iväg och Jag ska va barnvakt åt Lilla Liam om en stund. Tror bestämt att det är dags att gå.

Ha de fint






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0