och idag har jag sett till att inte göra nåt !

Och vad har man gjort idag då? Inte ett skit och det va precis så jag ville att det skulle va idag. Och sen va det ju kanon bra att vädret har vart skit hela dagen, då slipper man det där dåliga samvetet när man sitter inne och ugglar.

Tjejfest i lördags då. Kanon trevligt ! En kväll med tjejerna och en del drinkar kan iofs inte bli annat än bra ;)
Kvällen fortsatte sen på Gruvan, va väl inte sådär super kul.. men det funka. Fick ju också Två nya kusiner där på natten, kusiner jag knappt visste om och som jag aldrig har sett förut. Det blev en liten chock, för både dom och mig. Hur som helst va dom riktigt trevliga och Jag hoppas verkligen vi ses någon mer gång.

Och igår var det bara att ge sig iväg till Kusin Henrik som fyllde 30år (Grattis) bakfull och seg. Men det gick bra, det va ju god mat så. . ;) va tyvärr tvugna att ge oss iväg skapligt, hade lovat Tobbe att kolla på matchen.. som förövrigt inte gick så bra :(


Och denna vecka är man mer eller mindre uppbokad, skönt !
Imorgon, jobb. Onsdag, lkpg kanske? Torsdag, en kort utbildning/föreläsning om diabetes. Fredag, här tänkte jag hinna med någon vän.. Min Malin kanske? Lördag, lilla felix döps i Björs. Söndag, massa egen tid med Hjärtat mitt.
Ja.. så ser det ut.

Dags att ta tag i sitt liv.

ha de fint !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0