Härligt !

Idag måste jag säga att Jag är på så mycket bättre humör, kan det bero på att solen Äntligen titta fram igen och att man faktiskt kan börja tro att det ska bli sommar igen?
Den där snön som kom i veckan gjorde att Jag vart riktigt låg. Undra mest va fan det va frågan om? Ena veckan satt man i solen och tyckte livet va Underbart och veckan efter snöa det enorma snöflingor och det kändes som att vintern va på gång igen. Sjukt ! Men nu som sagt så hoppas Jag och tror på att det blir en otroligt härlig Vår.

Annars har denna vecka bara sprungit iväg, var det inte måndag nyss?
Har inte hunnit med så värst mycket, förutom igår. Då tog Jag mig till Mormor, käka lunch, plocka blommor och bara umgicks. Tror det uppskattades, vi har inte setts på länge och sen tror jag hon känner sig lite ensam. Stackrs lilla Mormor. Men det blir nog ett besök där nästa vecka också.
Hann också med en fika med Ezza, glass, kaffe och skit prat. Riktigt trevligt.

Och idag sitter Jag på Hjärtats jobb. Undra hur fel jag är som väljer att gå upp 05.30 för att följa med hit? Men va sjutton, det är trevligt och sen får jag ju lite mer tid med min Man. Synd bara att dom ringde och ville att Jag skulle jobba imorse, men men.. blir kanske jobb ikväll och ihelgen istället.


Nähe, nu har jag skrivit ett inlägg om absolut ingenting. haha..
aja.

Dags att sätta på lite kaffe.


Ha de kanon bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0