En ny härlig vecka !

Och så var denna helg över, suck ! Men nu är det bara att se fram imot nästa som Jag vet kommer bli kanon .

Så vad har vi då styrt med i helgen då? Inget vart riktigt som planerat, höll oss mest hemma. Men hann iaf med lite fotboll, kalas för Eline och sen spendera vi lördag kvällen hos Brian och Mona, mycket trevligt .
Annars har man mest bara tryckt i sig en jäkla massa skit , usch ! Jag som va så duktig hela förra veckan . Helger är det alltid svårare att stå emot. Men det måste bli ändring på det nu. Nästa helg tror jag iofs kan bli svår.. Men sen, sen lovar jag att hålla mig borta från allt vad socker och alkohol nu heter i minst 1 månad !


Nähe, ska väl ta och ge mig av. Börjar kl 09.00 och som jag känner nu lär det inte gå fort ner, är ganska så trött !

Men ha en Underbart fin dag nu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0