Tyckte det var på tiden med ett inlägg nu va?

Ja.. det är väl 100 år sen jag skrev sist va? Som ni kanske då förstår så händer det inte allt för mycket i mitt liv just nu. Gör det jag hinner med och det som är nödvändigt.. Och så jagar jag tid !

Men tänkte ändå slänga in ett inlägg !
Har nu ca 4 dagar kvar innan jag går på mitt schema för sommaren. Så nu ska jag försöka hinna med allt jag inte kommer hinna med i sommar. Näevars.. ska faktiskt slappa riktigt rejält. Tänkte boka en tid hos Madde, skämma bort mig själv lite och bli lite fin i håret . Malin skulle faktiskt ta sig hit på Tisdag, blir en hel dag med sol, massa babbel, lite god mat och kanske ett besök hos Mamma . Så Tisdagen kommer helt klart bli riktigt kanon .

Ja och som sagt.. sen börjar det ! Känns som jag jobbar mer eller mindre varje dag hela sommaren.
Nåt positivt med allt är att det blir en vääääldigt Vit Sommar för mig. Börjar med att jobba fem helger i rad :) . Så inga fester för mig Inte. Så ni får se till att ha lite kul för mig också !
Fast å andra sidan är jag rätt glad för att Jag fick så mycket jobb som jag fick, det var ju det jag ville . Sen är det ett plus att jag trivs otroligt bra ! Det är nåt med gamla människor, dom kan bara va för härliga !



A just det ! Någon som är intresserad av en liten kattunge kanske? Jag har Två stycken här hemma som om några veckor kommer behöva ett nytt hem ! Riktiga små charmtroll .




Jaha..
Har nog inte så mycket mer att skriva just nu .


Ha de fint nu och Ha En Underbar Sommar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0