blir en tur till Madde och Jolene idag . . :)

Trött, ja. Sitter här själv med min kaffekopp och underbart bra musik. Har hunnit skicka in mina 5 sökta jobb och äta frukost. Hjärtat sover fortfarande, slöhög ;). Näevars.. han förtjänar att få en lång sovmorgon.
Ska sen iväg. Först en sväng till Mormor, hämta grejer jag förvarat där ett tag och som nu är dags att ta hem. Sen blir det att åka vidare till Björs för ett besök hos Min Madde och hennes Lilla Jolene . Ska bli så mysigt att få träffa dom..


♥♥


Vad har jag annars styrt med denna vecka?
Inte allt för mycket skulle jag nog vilja säga.. vart en rätt så ohändelserik vecka om man kan säga så?
I tisdags var jag iofs att träffa Malin, var ett tag sen så det var dags nu. Och ibland känner jag att jag behöver henne, prata skit och rensa lite bland allt kaos som kan uppstå i huvudet ibland. Haha.
Måste säga att Malin är en fantastiskt Underbar person, som betyder oerhört mycket för mig.
Tänker på när jag och Mamma vaka dom sista timmarna hos Morfar. Malin hade då jobbat kväll och kom hem kl 23.30-00.00 (?). Skicka ett sms till henne och bad henne komma upp och klart hon gjorde det, hon satt där med oss till kl 02.00. Va skönt att ha henne där. För trots allt det jobbiga och tråkiga så kändes allt lite bättre då, lite lättare. Sen vet Jag att Morfar gilla nog att Malin satt där, han har alltid tyckt väldigt bra om Malin. . Jag minns att han alltid fråga om henne när hon inte var med dit. 
Är fruktansvärt tacksam över att ha Malin som vän och jag känner varje dag att våran vänskap är så oerhört stark.
Så tack för Din vänskap, den betyder sååå mycket för mig.
Älskar Dig nu och föralltid.


♥♥

Nu vart det djupt här :)
Nähe, Kanske dags fixa till sig lite?

Ha en riktigt bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0