Ett nytt år.

2011 och nu ska alla förändra sig liv och allt ska helt plötsligt bli såååå mycket bättre. Jo säkert. Haha..
Kanske dags att vakna? Även jag..

Hjärtat har envisats med nyårslöften ! Shit, jag som aldrig lyckats hålla nåt sånt, hur gör man? Tror nog inte så värst mycket på det heller, fast kanske därför jag aldrig lyckas? Aja..
Vi ska tydligen leva ett bättre liv med allt vad det innebär.. nyttig mat, massa motion, det pratades om gym, mindre alkohol, sluta frossa i bl a godis, chips och glass och så innan detta år är slut slutat röka. Herregud !
Hjärtat är taggad, jag är.. mindre taggad.
Så Ja, jag är tydligen i År en av dom där lite puckade människorna som tror att jag ska förändra mitt liv bara för det är 2011 istället för 2010. Haha...



Hur som helst va nyårsafton jätte bra. Precis som en nyårafton ska va. Goda vänner och lite för mycket alkohol ;) Näevars, men det var bra, hade tänkt att ta en massa bilder.. men lat som jag är vart det inte allt för många . Men men.. vart iaf kort på mig och Älsklingen .



Hjärtat har börjat jobba nu.. Suck ! Själv hemma, inget vidare kul. Hade ju också idag tänkt att umgås med Malin, men orka inte ta mig upp ur sängen.. så blev kvar hemma. Men men.. får träffa henne imorgon istället .
Hjärtat jobbar förresten bara 2 dagar, sen har jag honom hemma igen .


Fint väder idag förresten, kanske dags för en promenad.. lite frisk luft är ju aldrig fel.

Ha en kanon bra dag.


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka fina bilder på er!

2011-01-08 @ 11:15:53
Postat av: emma

ni är verkligen fina ihop och du ser riktigt lycklig ut!

2011-01-10 @ 23:13:07
Postat av: Yohanna

Tack så mycket Emma :)

2011-01-11 @ 11:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0