Är på riktigt toppen humör . .

Ja, kom iväg till Åtvid imorse.. men va riktigt trött.
Så har spenderat hela förmiddagen med Malin och även Pierre en stund, riktigt trevligt.
Malin och Jag starta dagen med frukost på Sandelius i 2 timmar, massa kaffe och en massa skit snack . . för det är nåt vi är bra på. haha. Näevars.
Sen vidare hem till henne, la över lite ny musik på mobilen (ÄNTLIGEN) och kolla på Tv, minns iofs inte va vi kolla på?
Följde sen med Malin och Pierre till Oasen, höll mig ifrån den maten.. fast jag va allt bra sugen .

Satt och berätta för dom om Mina framtida planer, om mitt "nya" liv. haha. Ett hälsosammare liv ! Ja, jag vet.. det låter inget bra för att komma från min mun. Satt iaf där och prata om mitt mål, springa tjejmilen! jaja..
När jag berättat klart så kollar Pierre på mig och kläcker:
- Springer du tjejmilen så ska jag cykla vätternrundan på damcykel, med liten sadel och otränad.
Jaha, så mycket trodde han om mig ! Haha.
Och Nej, Jag Ska Inte Springa Tjejmilen ! Det var mer på skämt.. flumprat. Tror iofs ingen trodde det heller.

Vi fortsätter prata, Pierre babblar nåt om att han vunnit på triss i veckan.. så slänger Malin ur sig:
- Kom hem och säg att du vunnit 1 miljon istället, så kanske jag älskar dig lite mer.
Pierre va inte sen med att svara:
- Då kommer jag inte hem.

Ja.. och så fortsatte det. Jag gillar det där .. den där lite taskiga/dryga sättet vi har mot varandra ibland.
Gillar också Malin och Pierre nåt fruktansvärt, båda två anser jag va dom som står mig närmast. Så därför är det alltid lika härligt att umgås med dom :) .


Va också en stund hos Mormor idag. Käka lite mat och drack kaffe. Skönt att se att hon är lite piggare och också lite gladare.
Hon fick även lite annat besök också, så valde då att åka hem. Får ta en tur nästa vecka.


Hur helgen ser ut vet jag inte riktigt?
Magnus ska in till lkpg hela dagen imorgon, fika med vänner, kolla innebandy och även fotboll.
Så jag ska då försöka hitta på nåt att styra med. Men prata lite med Mamma om att åka ner till henne och Mattias, spendera lite tid där är alltid trevligt. På kvällen får vi se vad som sker..
Men tror allt det blir en bra helg :)


Nähe. Dags att ta tag i nåt?..

Ha en Underbart fin helg !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0