Funderingar, tankar och planer !

Blev inget Åtvid idag . Valde helt enkelt att va hemma, kanske för att jag va dödstrött imorse, kanske för att jag är så jäkla osocial? aja..

Men imorgon, imorgon ska jag ner till för att träffa vänner. Malin, om hon orkar, har lust å tid? Ezza och Johanna, ska kolla med dom ikväll, om dom har tid o så?
Vem vet, dom kanske inte har tid någon utav dom? . . blir då ännu en osocial dag ;).


Vad gör Jag då här hemma? som sist, inte ett skit. Funderar, tänker och planerar?
Funderar på allt som vart sista tiden, allt som har hänt.. bearbetar skulle man väl också kunna säga?
Tänker. . ja, jag är tänker alldeles för mycket och speciellt när jag är själv.
Planerar Min framtid och även Våran framtid. Har verkligen börjat gilla det där med att planera lite och Jag har stooora planer. Haha.. Sen ska jag bara se till att det går som planerat också, det är väl där problemet kommer in? aja..

Har planer idag på lite hårinpackning, fotbad, ansiktsmask och lite mer smått och gott, det är jag värd !
Väntar också en massa på att Min Man ska komma hem.. saknar honom galet mycket !


Fint väder förresten.. så en promenad vore väl idé?

Ha en underbart fin dag .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0