om allt å inget. .



Jaha, vad ska man skriva om då? Fantasin är inte på topp.. aja.

Har nu haft två dagar hemma, nåt som verkligen behövdes ! har vart mycket farande sista tiden, mycket med att hjälpa den ena efter den andra och vänner att träffa. Så kände väl att det bara blev lite för mycket.
Klart jag gärna hjälper till och helt klart att Jag vill umgås med mina underbart fina vänner. Men ibland kanske man behöver dagar då man bara tänker på sig själv och tar tag i sånt som man missat pga all stress.
Så vad har jag gjort dom här två dagarna då? Inte Ett Skit och Gu så skönt det har vart.

Imorgon är det iaf slut på det. Då bär det av till Kisa, till JS. Sen vidare hem till Marika, plast farmor eller fd plast farmor.. eller ja, vi brukar säga farmor. Ska iaf hjälpa henne med lite saker och se till att hon får lite sällskap.
Torsdag är det dags att åka hem till Lilla Mormor för att se hur hon har det, finns säkert nåt jag kan göra för henne också :)
Tänkte passa på att träffa Malin och kanske Ezza och Johanna om dom vill ? :).. får se.





Har också fruktansvärt dåligt samvete ! ! Dom sista 4-5 dagarna har jag frossat rejält. Usch, usch, usch ! Hade lovat mig själv att det skulle va slut på läsk, godis, chips, onyttig mat och alkohol. Och vad händer? Jo.. allt det där har jag tryckt i mig både 1 eller 2 gånger.
Och trots att jag har det där dåliga samvetet så bestämer jag mig för att baka semlor ! ! ! ? ?.. Det är nåt allvarligt fel med mig. Efter dom här semlorna så är det Slut på detta, slut på en massa socker !



Helgen förresten. Fredag orkar Jag inte skriva så mycket om. Var iaf en väldigt fin begravning.
Lördagen blev det att ge sig ut i skogen med Magnus, Mattias, Mamma och Lillebror för att kolla på rally. Blev faktiskt en riktigt bra dag och trevligt att få umgås med familjen. Lillebror och Jag gick lösa där ute i skogen.. tror jag gick tillbaka till att va 10år igen. haha.. galet, men kul .

På kvällen vart det lite puklarace med lite folk, sen hem för att klä om och sen vidare ner till Sus där vi spendera kvällen.. riktigt trevligt.


ja.. det vart iaf lite? Dags att göra nåt. Fixa disken? ..

Ha de fint.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0