o så va man själv. .

Och så var helgen slut och Jag är ensam igen. Har blivit van med att ha Hjärtat hemma nu, så blir fruktansvärt ensamt nu när han börjat jobba igen. Men men.. jag överlever, har ju mina små bebisar.. katterna .

Helgen som va var mycket lugn, hur skönt som helst efter jul, nyår och allt. Så spendera större delen av helgen hemma, va iofs i lkpg hos Tomas och fika en snabbis i lördags. . Men annars var det en riktigt slappar-helg.


Helgerna framöver är till större delen planerade, inte hela helgerna.. men å andra sidan har jag börjat tycka planerade helger är såååå tråkiga. Gillar att kunna göra lite vad som faller en i eller helt enkelt bara inte göra ett skit.
Men vill helst nu att dom här 2 veckorna som är kvar till den 21 jan går fort, vill att allt ska va över och att vi får ta farväl av dig Morfar. Som det ser ut nu så går jag fortfarande omkring i någon "förnekelsestadie", skjuter hela tiden bort tankarna på att Du faktiskt inte finns längre. Är nog rädd för hur jag skulle må? Pratar heller inte så ofta om dig, även det försöker jag undvika.. allt för att hålla tårarna borta. Men innerst inne finns du med mig hela tiden.
Alla pratar om att en begravning är bra, att man kan gå vidare efter det? Får se.. men det är väl det jag hoppas på. Hoppas på att jag kan inse att du verkligen är borta, sörja och sen gå vidare.




Sitter annars nu och försöker hitta någon vettig musik att lyssna på, men det verkar omöjligt. Det är verkligen helt stop i huvdet. Hm. . Surt.
Ska egentligen inte sitta här. Borde ringa Mamma och höra om hon har lust att skjutsa sin Underbara Dotter ner till Rimforsa. Ja, jag vet.. borde verkligen gå. Men jag är förkyld och det blåser nåt fruktansvärt ute.. är nog lite rädd att blåsa iväg. haha.
Har annars planer på en riktigt jäkla promenad ikväll.. om det slutat blåsa såklart.


Det pratas om tjejkväll snart. Riktigt kul ju. Tjejkvällar är ju helt klart lite bättre, vin och en jäkla massa kackel. Får se lite när det passar bara..

Dags att ringa då?

Ha en underbart fin dag.


Saknar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0