Söndag. .



Jaha, så vad har man gjort dom senaste dagarna då?
Fikade med Ezza och Johanna häromdagen, mycket trevligt och riktigt kul att träffa dom igen. Umgicks en stund med Malin och även Pierre som va hemma. Hjälpt Mormor med att städa, morbror med familj kommer på torsdag så Mormor är just nu sådär onödigt stressad som bara Hon kan bli när det är nåt. Har vart i lkpg och försökt hitta kläder tills fredag, gick väl inte så bra.. får bli en tur i veckan också kanske? Va på bio igår, Änglagård och måste säga att den va riktigt jäkla bra !
Och idag? Har städat.. Ja, det är väl typ det. Kanske blir en tur ner till Kisa sen för en fika hos Mamma och Mattias.

Känns som att det är lite mycket nu och denna vecka kommer det nog bli en massa stress, mycket att hinna med, många att hjälpa. Men men.. när allt är över så kommer nog allt kännas lite bättre.

Ser förresten fram imot tjejkvällen den 5 feb. Så jäkla kul, en hel kväll med 3 kanon tjejer.. kan inte bli bättre va? :).
Och efter jag haft min hel-vita månad så förtjänar jag en kväll med lite alkohol och härligt sällskap .


Nähe, borde kanske ringa mamma.

ha en kanon söndag.



Lägger ut en bild på mig och Min fina lillebror som jag Saknar grymt mycket .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0