och så såg helgen ut typ .

och så va denna helg över.. det gick fort .
Vad har jag gjort då? Har faktiskt spenderat lite tid ute, det har ju vart kanon väder.

Lördagen åkte Mattias, Mamma och Jag bort till Boda för att köra på isen, haha. Ja.. det gick ju bra. Speciellt för Mamma och Mig. Har det allt inspelat, men nåt säger mig att Mamma inte skulle uppskatta om jag la upp den. . men får se, kanske inte kan låta bli ;P.
Blev sen bjudna på mat och fika av Mattias underbara Mamma Gunilla, riktigt mysig människa.
Åkte sen hem och hade en riktigt myskväll med min fina sambo.

Söndag blev det att spendera ännu en dag med Mamma, Mattias och även Magnus va med.
Började med att jag ringde Mamma för att berätta för henne att Hennes mat alltid är så otroligt god, så därför tyckte jag att det var en bra idé att hon bjöd ner oss på mat. Och ja.. jag är fjäskig och Mamma är otroligt snäll, så det blev bestämt att vi skulle åka ner.
Så Vi åkte ner. Började med att Vi följde med Mamma och Mattias på en härlig lång promenad, med ett litet kaffe-stop i skogen, mysigt. Väl hemma tände vi upp grillen ! Och behöver nog inte skriva hur gott det va! Grillad mat måste va bland det Bästa som finns va?

Ja, så det va en snabbis från min helg .



Idag då? Har vart hemma hela dagen, sökt jobb och kollat på alla Måsten som finns att göra här hemma.. var börjar jag nånstans? Usch. Ingen vidare lust.
Så funderar på att ta en promenad istället..

Ja, en promenad får det bli.

ha de fint.

Kommentarer
Postat av: ida

Men gumman då!

ta nya tag gumman det klarar du! :) <3

2011-01-31 @ 18:41:31
URL: http://idatasty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0