Härlig dag !

Vilken underbart fin dag , eller hur? Mår man inte så mycket bättre när solen är framme.. tror nog alla just nu behöver lite sol. Jag behöver iaf känna att det faktiskt Kan bli sommar någon dag. En evighet kvar.. men det kommer.

Så tänkte passa på att ta en promenad i detta fina väder. Och när jag ändå är ute passa på att gå förbi Jennifer och lilla Liam för att dricka lite kaffe. Alltid lika trevligt att träffa dom.



Hur ser det ut annars denna vecka?
Imorgon blir det Kisa på förmiddagen, JS. Torsdag en sväng till Åtvid, träffa Ezza och även Malin hoppas jag. Fredag åker Hjärtat och Jag in till lkpg för att shoppa åt honom. Lördag prata vi om bio.
Ja, det är väl så det ser ut typ.

Ha de fint, nu ska jag ge mig ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0