Dags för att åka lite buss då. .


Heeellu !

Är egentligen sjuuukt trött, men är ändå på otroligt bra humör ? Mycket lustigt. Kanske har med att göra att Jag lyssnar på Underbart bra musik, Håkan Hellström. Det är verkligen bäst att passa på när man är själv hemma, Hjärtat mer eller mindre hatar Håkans musik . Hm..

Ska snart eller om 15 min gå till Rimforsa för att ta bussen till Kisa, mindre kul.. men men, får helt enkelt bara gilla läget. Ska sen tillbaka till Rimforsa för att sen åka till Kisa igen och sen tillbaka och allt detta för att Jag är för snäll och inte kan säga Nej ! ! Jag måste verkligen bli bättre på att säga Nej !



2 dagar kvar till begravningen. Det går fort nu och det är mycket att göra, speciellt imorgon. Går nog upp 05.30 imorgon för att åka till Mormor och hjälpa henne.
Kläder också? Dags att pröva kanske.. har 3 alternativ, så det ska nog lösa sig.
Försöka annars inte tänka så mycket fredag, på själva begravningen eller på Morfar. Kanske låter kallt? Men Jag kan inte gå omkring och va ledsen hela tiden, därför blir det lättare att försöka tänka på annat.



Kanske dags att dra? Har ju som sagt att bit att gå.. fast å andra sidan är det ganska skönt. Få röra på sig lite och en massa frisk luft.

Ha en kanon dag !


Lägger ut denna bild för jag lääängtar till sommaren så otroligt mycket ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0