20/1-11

Har vart en stressig dag, som alla andra denna vecka?
Har vart hos Mormor mest hela dagen, skalat 8 kg potatis. Suck va tråkigt.. men det var bara att göra och se gla ut.
Har också inhandlat lite grejer tills imorgon.

Och som vanligt så har jag Inte bestämt mig för vad jag ska på mig.. Panik, Ja ! Men det kommer nog att lösa sig, imorgon.. sista minuten som vanligt.


Imorgon kl 07.30 kommer Min fina Vän Ida hit och ska hjälpa mig. Hur gullig är hon inte som åker hit från bestorp bara för att hjälpa mig ! Så snällt .
Kl 09.30 kommer Mamma eller Mattias hit och hämtar oss och Kl 10.30 ska vi va i kyrkan. Resten av dagen blir nog mest väldigt jobbigt, men det ska nog gå bra.


Dags för en rask promenad. Hjärtat är på gymet och då passar jag på att gå. Hur värdelös skulle jag inte känna mig om jag bara satt hemma framför tv:en när han är iväg och tränar..


Ha en bra kväll.



Denna fina text är från Idas blogg som hon skrev idag . .
Så söt hon är !
Läs hennes blogg Här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0