Måndag !

Måndag och Jag måste erkänna att Jag är sjuuukt rastlös . Men men.. Får verkligen hoppas det kommer igång snart igen, håller tummarna ;)

Planer för denna vecka? Ska kanske försöka hinna med sånt jag inte hunnit med senaste veckorna eller så ska jag bara ta det lugnt? Blir nog lite av varje.
Imorgon har jag iaf planerat att ta bussen in till lkpg för att hälsa på min Far och Jeanette, om dom har tid förstås. Efter det blir det en sväng till Åtvid, kanske träffa Malin? Och senare sen till Söderköping för att hämta den nya bilen Hjärtat har köpt :) . Så hela dagen imorgon är fullspäckad ;)

Tiden har visst runnit iväg. Ska ner till Rimforsa för att sola och hälsa på plastfarmor .

Ha de kanoners ;P.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0