Det är Vår och livet rullar på. .

Och så va påsk över. Och som vanligt har man ätit alldeles för mycket denna helg, mat och annat tjafs. Usch. Har också spenderat stor del av helgen Ute, vilket härligt väder . Har verkligen haft en Underbar helg.
Men nu tillbaka till verkligheten. .
Idag är det första dagen på solglimten, stället jag kommer spendera min sommar. Ska gå brevid nu i 2 dagar, lite nervöst kanske? Men mest spännande. Så nu får vi hålla tummarna för att allt går bra och att jag inte gör bort mig för mycket.


Annars rullar på, det är Vår och jag bara Älskar Våren. Våren är alltid lite bättre än sommaren.
Jag njuter av att kunna spendera tid ute, njuter av att spendera även denna Vår ihop med Min Man.. jag har sån tur. Så ja, livet är riktigt bra.
Det enda Jag har lite dåligt samvete över är att Jag inte hinner med att träffa mina Nära och Kära. Har vart så mycket sista tiden. Men jag försöker verkligen hinna med. Men dom vet nog att Jag saknar dom.



Dags att fixa det sista innan Sus kommer och hämtar mig, tur att jag slipper gå idag :D .

Ha de fint nu och va rädda om Er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0