Det var då 2010 . .



Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?

Det har jag säkert, men inget speciellt.. har nog mest varit ”been there, done that”-år.

Höll du några av dina nyårslöften?
Hade jag något?

Fick någon du känner barn?

Ja.. några vänner, men mest bekanta.

Dog någon som stod dig nära?

Ja, min Älskade Morfar ♥

Är det något du saknade 2010 som du vill ha 2011?
Ja, ett jobb ! ! !

Vilket datum kommer du alltid att minnas?
Är verkligen sämst på datum sådär. Men kommer alltid minnas 16 dec pga att det var då Du lämna oss, Morfar.

Vilket var ditt största misstag?
Jag, misstag? Skulle inte tro det.. är alldeles föööör bra för det. Haha

Vad spenderade du mest pengar på?
Som vanligt.. Cigg :( Kanske Mat också.

Vad gjorde dig riktigt glad?
Alla stunder med Min Älskade, familj och vänner.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk har jag vart..

Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2010?
Mikrofonkåt med September och en massa låtar med Sanna Carlstedt.

Mådde du bättre eller sämre under 2010 än vad du gjort tidigare år?
Sååå mycket bättre, bättre än någonsin. Härlig känsla.

Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?
Finns vänner som jag önska att jag haft med tid med.

Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?
Nix.

Hur var din julafton?
Lite sorglig, stressig.. Men också riktigt bra.

Blev du kär?
Kär va jag redan när detta år starta.

Vilket program har varit det bästa på tv?
Alltid DH och Gossip Girl..

Hatar du någon som du inte hatade förut?
Näe. Hata är ett så starkt ord. . 

Vilken var den bästa boken du läst under året?

Har läst så mycket detta år och väldigt många bra böcker. 

Önskade du dig något som du inte fick?
Yes, men det kommer (kanske detta år?).

Vad gjorde du på din födelsedag?

Åt middag hos Mormor och Morfar.

Vilka var de bästa människorna som du träffade?
Träffa inte direkt några nya människor detta år, men har däremot fått bättre kontakt med människor jag redan kände sen innan.

Hur skulle du beskriva din klädstil?
ja.. svart ? ;)

Vad fick dig att må bra?

tjatigt jag vet.. Men Mitt Hjärta, Familj och Vänner. Massa kärlek till Er !

Vilken kändis var du mest sugen på?
Haha, ingen ?

Vem saknade du?
ingen direkt..

Vilken var din bästa månad?
alla månader va nog bra, vissa bättre än andra.

Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?
Ja, absolut..

Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?
Får Jag bestäma så kommer mycket att se annorlunda ut, hoppas hoppas hoppas ! Hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0