Julen är över !

Och så var Julen över, äntligen ! För jäklar vad trött man blir på det, julmat, julgodis och alla jäkla tomtar. Det enda som fortfarande är såååå gott är nog julmusten, tror jag blivit lite små besatt av det.
Julen har iaf vart bra, gjorde det bästa utav det :). Sakna lilla Morfar på Julafton, det var mycket tomt utan dig.
Är iaf glad för mina paket och pengarna, tack tack !

Har kännt mig lite osocial efter Jul. Har inte haft lust att umgås eller prata med någon? Hm. Visst kan man få såna där perioder ibland.. och ibland kan det ju också va skönt, skönt att bara va för sig själv.
Kanske beror det på att det va så mycket stress runt Julafton, alla man va tvungen att hinna med att fira Jul med? Aja.. det går nog över.



Nyår snart och ännu ett nytt År ! Detta År har verkligen gått så jäkla fort ! Känns som det nyss va Nyårsafton förra året?
Är också mitt andra Nyår med Hjärtat, nåt som gör mig så gla. Hoppas på många, många fler.

Jaha, kände att jag egentligen inte hade nåt att skriva om.. så avslutar här :)

Ha de fint .




Lillebror och Jag <3


Kommentarer
Postat av: Eline

Japp nu är den över :( kolla gärna min blogg

2010-12-29 @ 17:57:43
URL: http://elinemalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0