Julafton imorgon ju !

Julafton imorgon ! Hur fort har inte denna vecka gått, va det inte måndag nyss?
Aja..
vet inte alls hur Julafton kommer se ut längre. Mamma i influensa och lillebror har visst schlakansfeber (stavning?), så om det blir någon Jul hos Mormor vet jag inte. Men jag hoppas verkligen det, känner att jag behöver det.. sen Behöver jag träffa Min älskade kusin Sofia .

Ska egentligen städa nu, men fastna visst här . Tur är att jag fick ganska mycket gjort igår, så det är inte speciellt mycket kvar nu. Skönt !
Det bästa med Julen måste jag säga är kvällen innan Julafton, tycker alltid det är lite mysigare. Och ikväll ska det också bli sådär mysigt. Har planer på att vi ska åka skridskor, Jag, Hjärtat och Pontus, ska också försöka få med oss Tobias som va trött? Och efter det blir det att åka hem och fixa med skinkan, dricka glögg, äta och ha trevligt. Räknar med en kanon kväll .


Och nu till Jul så är jag för första gången på 1 år jag inte är arg på någon faktiskt, wow. Men jag har lagt ner allt sånt, känner helt enkelt inte för att gå omkring och tänka tråkiga tankar.. livet är alldeles för kort för det. Känner att det bara gav mig en massa dålig energi, nåt som jag inte behöver.
Så jag har helt enkelt valt att förlåta alla, verkligen alla :) Mycket stort av mig.
Och Jag känner mig faktiskt så mycket lyckligare när Jag nu inte går omkring och är sådär arg.
Visst ibland kommer det tillbaka och Jag känner mig för ett ögonblick arg eller ledsen när jag tänker på vissa människor, men försöker då istället tänka på nåt bra med just den personen.. för alla människor har bra egenskaper och det är dom jag tänker på, dom bra.
Sen är det självklart att jag inte behöver bli vän med dessa, men vill heller inte ha någon ovän. Så med vissa är jag nånstans där mittimellan ;) Ingenting? Ja...
Nu kändes allt helt plötsligt lite rörigt? Men men. .



Kanske borde få nåt gjort? tror det :)

Ha en Underbart härlig dag.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0