Sjuk nu?

Mår inte allt för väl idag, håller jag också på att bli sjuk? Både Mamma och Lillebror ligger sjuka.. så kan ju undra hur det blir med Jul å allt? Aja..
Ska iaf till Kisa, JS. Men har ingen lust att gå ner till Rimforsa när jag känner såhär, men tur är ju att Sus är snäll och kör ner mig.. mycket snällt :).

Shoppa julklappar igår, nåt jag egentligen inte hade lust med.. men det måste göras. Gick själv, det går så mycket fortare då. Va även hos ........ och tog en fika.
Vidare sen till Mormor för att se hur hon har det. Och hon klarar sig fint, men ledsen är hon. Förstår att det är ensamt nu, dom skulle ju trots allt vart gifta i 60 år nu den 27 dec.


Hatar just nu för tillfället att va själv, det skrämmer mig alldeles för mycket. För mycket tankar.
Men men..
Någon dag går det nog över?



Dags att dra kanske?


Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0