Det går framåt. .

Helgen är nu över, det är måndag och Hjärtat har åkt iväg till jobbet. Måste säga att det är känns ensamt, har ingen större lust att va ensam.
Har nu gått 4 dagar sen Du lämna oss och jag har fortfarande inte förstått. . Jag har svårt att inse att Jag aldrig mer får se dig, tror fortfarande du kommer sitta där när jag kommer hem till Grebo, jag önskar verkligen att det va så.
Har haft nästan ständig huvudvärk sen i torsdags, tror det beror på att jag hela tiden spänner mig.. håller tillbaka tårar, tror jag försöker vara stark mitt i allt detta?
Försökte också leta fram kort på dig, hitta tyvärr inte så många.. (men snor några av Mamma och Mormor sen) hitta iaf kort på dig och Sofia. Men det vill jag att hon ska ha.

Tänker på dig hela tiden och var jag än vänder mig så påminner allt om dig. Jag undrar om det kanske blir bättre om ett tag?
Jag förlora inte bara en Morfar.. Du va så mycket mer. En vän och den "pappa" jag aldrig haft.



Ja..
eftersom jag inte har någon större lust att va ensam denna vecka så har jag hela veckan planerad.
Imorgon blir det en stund hos Mormor på förmidagen, vidare in till lkpg för att shoppa lite julklappar och kanske träffa ......... .
Onsdag åker jag ner till Kisa, JS.
Torsdag slutar Hjärtat redan vid elva och då ska det väl fixas lite här hemma kan jag tänka mig?


Nähe, kanske dags att fixa till dig. Sus kommer snart och hämtar mig, ska ner till Rimforsa.

Ha de fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0